Obsah fóra

Renault Megane

...raďme si navzájem a podělme se o zkušenosti!
Právě je úte říj 16, 2018 10:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 10:05 am 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 28, 2006 7:46 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: Brno
Martin Ben píše:



Díky ti, pokud je zkusíš, tak jdej vědět a nebo dám vědět já :)

_________________
Renault Megane 1.4 16V (r.v.2000)




 
Nejlevnější povinné ručení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2007 11:36 am 
Současné svíčky tam mám asi 3-4000 km, takže je hned tak měnit nebudu. Ale rád si poslechnu zkušenosti jiných.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: g
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 7:49 am 
Offline
VIP člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 02, 2005 7:24 am
Příspěvky: 1716
mam system vialle kapalny vstrik
spotreba 8 l

pouzivam svičky Bosch Super Yttrium FR 7D+
za 58 kc zivotnost 60 000 km ale menim je po 20 000km
nikdy žadny problem
kratke useky jezdim na benzin, aby se promazaly ventily
a zaroven obcas se projely vstriky benzinove

nikdy nestartuji na plyn a kdyz dojizdim prepnu zase na benzin.

plyn : odchazi casteji vyfuk
casteji menit olej, je kysely( pres pistni kroužky snadneji projde)
svičky dostavaji zabrat
jakykoliv plynovy system je haklivy na serizeni motoru
dost casto odejde tesneni pod hlavou - vetsi vyhrevnost( i 110 oktanu)
nekteri moulove nemaji benzin v nadrzi dojde pridreni cerpadla
hnije benzinovy filtr - mech
zadny system neni hlidany proti uniku plynu z hadic,ale nadoba je predimenzovana
kufr zabere nadoba
revize plynu
vymena membran,nebo oleje v cerpadle vialle
nebezpeci parkovat v uzavrenych prostorach ,plyn se plazí nekolik dnu po podlaze ,v kufru a nejde jen tak vyfoukat
montaz plynu doporucuji pro auta s malo najetyma km.

_________________
auto kteremu zapoměli přibalit mechanika + náhradní díly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: g
PříspěvekNapsal: úte říj 23, 2007 4:38 pm 
Offline
Nový člen

Registrován: pon říj 15, 2007 5:17 pm
Příspěvky: 1
Bydliště: vsetín
atm
jen se chci zptat za jak dloho se ma nadrž na plyn repasovat dik za odpoved


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 23, 2007 4:42 pm 
Offline
Moderátor

Registrován: sob dub 23, 2005 6:27 am
Příspěvky: 5396
Nádrž se nerepasuje,ale po 10 letech mění za novou.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: a
PříspěvekNapsal: úte říj 23, 2007 4:42 pm 
Offline
VIP člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 02, 2005 7:24 am
Příspěvky: 1716
nadrz se nerepasuje
po 10 letech navstivi šrotiste


ktomu zacina pomale zdrazovani plynu,jak nekteri predpokladali.

stát ma zase hlad :wink:

_________________
auto kteremu zapoměli přibalit mechanika + náhradní díly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: a
PříspěvekNapsal: čtv říj 25, 2007 2:08 am 
Offline
Vážený člen

Registrován: sob pro 31, 2005 8:18 am
Příspěvky: 372
Bydliště: Louny
Pokud mohu přidat mé "pocitové" zkušenosti s LPG ... motor má menší kroutící moment ... je méně pružný a je "otáčkumilovnější". Pokud se nepoužije toroidní nádrž místo rezervy (relativně malý objem), tak se docela citelně zmenšuje kufr.
Ale provozní náklady potěší ... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 7:12 am 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 16, 2007 11:48 am
Příspěvky: 248
Bydliště: Klatovy
Zvazuji prestavbu na lpg. Co rikate na: Flashlube
http://www.ochranamotoru.cz/
Nekdo rika ze jo nekdo ze to neni treba u sekvencniho vstrikovani LPG.


:?:

_________________
Meganek kombi 1.6 16V 2001 (LPG)
VW Sharan 1.9 TDI 96kw
Nábytek pro MŠ
________________________
Seat Ibiza 6L 2002-Prodáno
Renault 19 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 19, 2009 4:01 pm 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 11:49 pm
Příspěvky: 267
Bydliště: Vysočina
Uvažuji o přestavbě na plyn a byl mi nabídnut systém sekvenčního vstřikování LPG D.T.Gas a nádrží místo rezervy za 23 800 kč.
http://www.lkauto.cz/prestavby-lpg/vstrikovani-lpg-dtgas-system.htm
Dále mi bylo doporučeno použít systém na přimazávání ventilů.
http://www.lkauto.cz/prestavby-lpg/flashlube.htm

V druhém servisu mi nabídli cenu přestavby na tzv. klasický plyn(nasávaný přes škrtící klapku)za 22 500 kč, sekvenční vstřikování LPG 27 6OO kč.
http://www.mobilgas.cz/

Hrozí u sekvenčního vstřikování zpětné šlehnutí do sání? Budu rád za jakoukoliv zkušenost.

_________________
Renault Megane 2.0 @ 84 kW, r.v. 96
Galerie, oprava centrálu, výměna výfuku, čištění pojistek u baterie. Výměna brzdových kotoučů. Výměna ložiska zadního kola. Přestavba na LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - vlastní zkušenost
PříspěvekNapsal: pon říj 21, 2013 6:50 pm 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 16, 2007 11:48 am
Příspěvky: 248
Bydliště: Klatovy
Konecne mam v aute LPG, ale velice kratkou dobu. Ted jsem na to najel zhruba 1000km.
Regulator tlaku: OMVL CRP
Ventil:Elpigaz AT02
Nadrz: Atrama 42L
Vstrikovac: OMVL REG
Jednotka: Elpigaz/OMVL, Polare/Maris
Montoval to:
http://lpgplzen.cz/typy-lpg-zarizeni/elpigaz

Zkusenost zatim jen kladna. Krasne to jede. Zadne cukani duseni.Vubec nevim ze tam je plyn.Prepinani naprosto neznatelne. Spotreba me zatim prijde podle propoctu snad jen o malo vic.
LPG 30L za 15.9=477kc
N95 30L za 33.5=1005kc
Pro me dalsi uspora 3000kc rocne za silnicni dan. :wink:
Ted budem vsichni doufat ze nova vlada nesahne na LPG. :!:

_________________
Meganek kombi 1.6 16V 2001 (LPG)
VW Sharan 1.9 TDI 96kw
Nábytek pro MŠ
________________________
Seat Ibiza 6L 2002-Prodáno
Renault 19 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - vlastní zkušenost
PříspěvekNapsal: pon říj 28, 2013 8:08 pm 
Offline
Diskutující člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 14, 2013 6:45 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Česká Lípa
Tak abych napsal pár poznatků a faktů.
- Doporučuji řídící jednotku Solaris ... umí spínat vstřikovače postupně tzn, že při přepnutí na plyn se spíná jeden válec po druhém
- Reduktor montujeme od firmy TOMASETTO ... zde je výhoda v membránách .... při jejich unavení se stačí membrány vyměnit a nemusí se kupovat nový reduktor
- vstřikovače - zde je kámen úrazu všech reklamací.
Zde napíši pár firem a jejich problémy/výhody:
Stargas/Autogaz/AC gas - asi nejlevnější vstřikovače, nákupní cena lišty se 4 vstřikovači vyjde na 1500 - 2000, výdrž asi 1-2 roky (stane se i výjimka když narazíte na lepší kus) - výrobce Polsko
Magic - populární vstřikovače při koupi nových aut už se systémem LPG, dnes se již nevyrábí, u nich je to kus od kusu, některé běží jak hodinky třeba 10 let a některé se vyserou hned po 1 měsíci
VALTEK - populární nástupce vstřikovačů Magic, tentýž problém, jen ta pravděpodobnost špatného kusu byla menší než u Magicu
Keihin - asi to nejlepší co můžete pro svého miláčka koupit, japonské vstřikovače, plně elektrické ... navíc při změně auta je můžete použít do jiného vozu který má třeba vyšší/nižší výkon, stačí koupí se jen jiné trysky za 50,- (ostatní vstřikovače se musí kupovat přímo na výkon vozu), ale taky to něco stojí, za jeden vstřikovač dáte 4500,- což vás vyjde na 4 válce 18tis
Hana - Korejská napodobenina Keihinů, montujeme je už 2 roky a naprostá spokojenost od zákazníků, stejná technologie, stejné výhody, jen na 4 válce vás lišta vstřikovačů vyjde na 4500,- - to je jako za 1 Keihin

Doufám že to všem pomůže, pokud máte nějaké otázky, pište :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - vlastní zkušenost
PříspěvekNapsal: ned úno 15, 2015 10:36 pm 
Offline
Vážený člen

Registrován: čtv srp 08, 2013 5:53 am
Příspěvky: 172
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Otázka pre zaujímavosť. Ako máte vyriešenú otázku defektu? Ja by som nebol vo svojej koži keby som prišiel o to jediné rezervné koleso čo mám. I keď vozím so sebou ešte malý kompresor na 12v pre prípad že neni defekt veĺký a vzduch uniká niekoĺko hodín. Ale dostať nejaký šusdefekt tak tam by mi bol kompresor zbytočný.

_________________
Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT-ABS, klíma, 4 airbagy, predné a zadné okná v elektrike...
Bližšie info o aute - viewtopic.php?f=12&t=14867

Vlastním diagnostiku CLIP




 
Nejlevnější povinné ručení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - vlastní zkušenost
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2015 2:08 pm 
Offline
Nový člen

Registrován: čtv říj 29, 2015 11:04 am
Příspěvky: 3
Lidi jak řešíte parkování s LPGčkem? Do většiny krytých parkovišť se prý nesmí. Co mohu způsobit, když tento zákaz poruším? půjde pak škoda zaplatit z havarijního pojištění, nebo povka? Lze nálepka sloupnout tak aby se nepoškodila? Co by mi provedli, kdybych tam vjel s nálepkou, někdo si toho všiml a já řekl, že nevím že tam nesmí lpg?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG - vlastní zkušenost
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2015 8:01 pm 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 21, 2005 4:25 pm
Příspěvky: 345
Asi s tím nic nenaděláš, u většiny parkovišť je značka zákaz vjezdu pro tato vozidla. Nevím co můžeš způsobit, ale z havarijka bys asi případný výbuch neuhradil.

_________________
SCÉNIC 1,6 16V 2001 stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Nejlevnější povinné ručení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Hledáte jiný web? Zkuste: Ford Galaxy Forum * Naše Ryby * Nejlevnější povinné ručení * Autobazar Autonoto.cz
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz