Obsah fóra

Renault Megane

...raďme si navzájem a podělme se o zkušenosti!
Právě je stř zář 19, 2018 7:48 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvodů!
PříspěvekNapsal: pon kvě 07, 2012 5:22 pm 
Offline
Nový člen

Registrován: ned úno 19, 2012 1:16 pm
Příspěvky: 5
Zdravím pánové,

jedu si takhle ráno po dálnici 120 km/h do práce, najednou ucítím slabé škubnutí, okamžitě zhasne motor. No a tady je výsledek:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Najeto: 127.000 km
Příčina: Únava řemene (kladky + pumpa ok)

Motor již opraven svépomocí, jede líp, než předtím. :lol: Později popíšu do sekce opravy některé vychytávky francouzských konstruktérů.... =D>

PS: Rozvodovou sadu jsem měl již měsíc připravenou v garáži, jenom se k tomu ne a ne dokopat. Nj, za blbost se platí. :D

_________________
Renault Megane Classic, 1.4 16v, r.v. 2001




 
Nejlevnější povinné ručení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: pon kvě 07, 2012 6:11 pm 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 09, 2007 1:16 pm
Příspěvky: 220
Bydliště: Bratislava
Fúha.Tak dúfam že mne sa to nestane klop,klop,klop.A kolko ta vyšla oprava?

_________________
Megane Coupe 1,4-16V-70kw "99
Ford Focus 1,6 16v 74kw "02
Renault Laguna 1,6 16v 79kw "00


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: pon kvě 07, 2012 6:17 pm 
Offline
Nový člen

Registrován: ned úno 19, 2012 1:16 pm
Příspěvky: 5
Materiál: 17.000 CZK
Práce: K nezaplacení.... :lol:

_________________
Renault Megane Classic, 1.4 16v, r.v. 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: úte kvě 22, 2012 10:25 pm 
Offline
Aktivní člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 16, 2009 10:24 pm
Příspěvky: 85
O kolik km jsi pretahl udavanou vymenu?

_________________
Renault Mégane 1,6 55kw r.v.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: pon čer 04, 2012 10:59 am 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 26, 2006 7:13 pm
Příspěvky: 494
Bydliště: liberecko
No jelikož KoleckaP píše najeto 127.000 km a výměna rozvodů má být 80.000 až 100.000 km, tak o 27.000 až 47.000 km, pravda?
Ale jestli není prvním majitelem, může mít ještě stočený tachometr a pak ... kdoví :?

_________________
Renault Scénic 1,6 16V, r.v.99
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=4330


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2012 6:43 am 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 30, 2006 7:42 am
Příspěvky: 421
Bydliště: Pardubice
Co já vím, tak u 1.6 16v se rozvody mají dělat po 120000km nebo 5ti letech, podle toho co nastane dřív. V tomto případě bych největší problém viděl v přešvihnutí těch 5ti let.

_________________
W353.1, 1986 prodan
Megane Break 1.6 16V 79kW, 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2012 9:19 am 
Offline
Elitní člen

Registrován: pát zář 09, 2005 8:28 am
Příspěvky: 681
ano, v mé thalii mám stejný motor a je tam 120 000Km nebo 5 let, tady bude zpuchřelí řemen.... škoda že nedávají řetěz.... :oops:

_________________
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život

Pokud se zeptáš a nepoužiješ předtím tlačítko hledat, nečekej odpověď

[url=http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=86&t=34773&p=464889#p464889]Prodávám stavebnici na trojblik, tripling pro některé vozy Renault[/url]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2012 8:04 pm 
Offline
Vážený člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 21, 2005 4:25 pm
Příspěvky: 345
Řetěz není všechno, přečti si něco o motorech 1,2 TSI nebo 1,4 TSI co používá Å koda nebo VW.Taky mají řetěz a nic moc pozitivního o nich nepíšou. I když už to prej snad vychytali a je to O.K.Něco o tom píšou např. zde:http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864

_________________
SCÉNIC 1,6 16V 2001 stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 9:18 am 
Offline
Elitní člen

Registrován: pát zář 09, 2005 8:28 am
Příspěvky: 681
no tak pokud je to dobře udělaný, že to nepřeskočí, je to lepší... :lol:

_________________
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život

Pokud se zeptáš a nepoužiješ předtím tlačítko hledat, nečekej odpověď

[url=http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=86&t=34773&p=464889#p464889]Prodávám stavebnici na trojblik, tripling pro některé vozy Renault[/url]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor K4J-750 - Proč se nevyplatí otálet s výměnou rozvo
PříspěvekNapsal: čtv črc 11, 2013 2:37 pm 
Offline
Aktivní člen

Registrován: sob dub 27, 2013 10:54 am
Příspěvky: 30
Já dal auto na výměnu rozvodů ke známýmu do servisu dneska. Mám ten samý motor (K4J 750), stav tacha: necelých 139000 km... Auto mám po tchánovi, ten ho koupil před čtyřmi lety, jako ojeté... A ten, dokud se auto vyloženě nezastavilo, tak s tím furt jezdil, nějaká pravidelná údržba, jako výměna oleje, filtrů a jiných věcí, byla pro něj tabu. Olej a filtr jsem vyměnil okamžitě, následovala výměna svíček, cívek (2 odešly), vzduchový filtr, dál čištění motýlka (auto blbě startovalo, teď startuje, jako nový), čištění krokovýho motůrku (blbly volnoběžný otáčky, teď už OK), výměna zadních brzd (utrhlo se obložení na jednom kole, následky si asi domyslíte...).Kdoví, jestli rozvody byly někdy dělaný, ale ten zvuk, který to z rozvodů vydávalo, moc pěkný nebyl, vypadalo to, že tam rachtala vodní, pumpa, nebo některá z kladek... Takže jsem koupil sadu SKF s pumpou a šup s tím fofrem na výměnu rozvodů. Jsem moc zvědav, jak budou vypadat ty starý rozvody, čekám telefon a řev do něj, že to bylo na pokraji rozpadnutí. :-D

_________________
Renault Mégane Classic 1,4 16v RXE, r.v.: 2000, 70kW/95HP


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Nejlevnější povinné ručení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Hledáte jiný web? Zkuste: Ford Galaxy Forum * Naše Ryby * Nejlevnější povinné ručení * Autobazar Autonoto.cz
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz