Já dal auto na výměnu rozvodů ke známýmu do servisu dneska. Mám ten samý motor (K4J 750), stav tacha: necelých 139000 km... Auto mám po tchánovi, ten ho koupil před čtyřmi lety, jako ojeté... A ten, dokud se auto vyloženě nezastavilo, tak s tím furt jezdil, nějaká pravidelná údržba, jako výměna oleje, filtrů a jiných věcí, byla pro něj tabu. Olej a filtr jsem vyměnil okamžitě, následovala výměna svíček, cívek (2 odešly), vzduchový filtr, dál čištění motýlka (auto blbě startovalo, teď startuje, jako nový), čištění krokovýho motůrku (blbly volnoběžný otáčky, teď už OK), výměna zadních brzd (utrhlo se obložení na jednom kole, následky si asi domyslíte...).Kdoví, jestli rozvody byly někdy dělaný, ale ten zvuk, který to z rozvodů vydávalo, moc pěkný nebyl, vypadalo to, že tam rachtala vodní, pumpa, nebo některá z kladek... Takže jsem koupil sadu SKF s pumpou a šup s tím fofrem na výměnu rozvodů. Jsem moc zvědav, jak budou vypadat ty starý rozvody, čekám telefon a řev do něj, že to bylo na pokraji rozpadnutí.
