Obsah fóra

Renault Megane

...raďme si navzájem a podělme se o zkušenosti!
Právě je pát lis 24, 2017 2:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zadní náprava - swap z bubnů na kotouče ?
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 10:14 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 11, 2005 11:51 pm
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kadaň
Ahojte meganisti,
zkoušel jsem pomocí funkce hledat něco k tomuhle tématu, ale bohužel buď špatně hledám nebo tu nic podobného není.

Chtěl jsem se zeptat, jestli je vůbec technicky proveditelné a jestli ano, tak jak moc nákladné udělat ze zadní bubnové nápravy nápravu kotoučovou. Jestli budou velké problémy na TK nebo jestli to v rámci větší bezpečnosti projde a tak... Prostě jakýkoli názor... Jde mi o to, že na těch 17" bubny nevypadají nejlépe :lol: a i lepší brzdy znamenají větší bezpečnost, že? :)

Co vy na to?

_________________
<|> Mégane 96 - nejvíce bývalý vůz :oops:
<|> Laguna GrandTour II, 2002 privilége - více bývalý vůz
Pug 106 - bývalý vůz
Oo=[][]=oO - snový a současný vůz :-)




 


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 10:24 am 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob úno 18, 2006 3:45 pm
Příspěvky: 4938
Bydliště: HOPPAland
Technicky to možné je,ale bude problém na STK,tohle Ti Renault nepovolí :?

_________________
http://www.meganehoppa.estranky.cz/
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 12:40 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 13, 2006 5:09 pm
Příspěvky: 383
Bydliště: okr. Hradec Králové
Já bych to řekl úplně opačně, než HOPPA - na STK nebudou vědět, jestli máš mít vtadu bubny anebo kotouče, takže tam projít asi nebude problém, ale myslím, že to bude náročný právě technicky ( podle mě se bude muset vyměnit celá zadní náprava ).

_________________
RENAULT Grand Scénic 2.0T - ex
ŠKODA Octavia 1.8 TSI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 1:43 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 11, 2005 11:51 pm
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kadaň
Říkal jsem si úplně to samý... Akorát s tou technickou - souhlasim s Hoppou - na TK by přeci měli vědět, co který typ Meganu má za brzdy, ne? :shock: Nebo je to jen tak kliďánko, pijánko? Při kontrole jsem osobně nikdy nebyl, takže nemohu posoudit? Ale zase kdyby to šlo přes TK, tak jedinej problém je ve financích, že? Dneska si nejspíš budu vyřizovat brigádku, tak uvidim, jak na tom po létě budu :oops:

_________________
<|> Mégane 96 - nejvíce bývalý vůz :oops:
<|> Laguna GrandTour II, 2002 privilége - více bývalý vůz
Pug 106 - bývalý vůz
Oo=[][]=oO - snový a současný vůz :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 3:54 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 13, 2006 5:09 pm
Příspěvky: 383
Bydliště: okr. Hradec Králové
Nevěřím tomu, že by měli na STK od RENAULTU tak přesný informace, který auto má mít vzadu bubny a který kotouče ( nebo např. jestli vpředu ma být kotouč o průměru 262 mm nebo 280 mm ) !!!!!! Tohohle bych se vůbec nebál ...... :wink:

P.S. A že RENAULT těch změn dokáže udělat ..... :lol:

_________________
RENAULT Grand Scénic 2.0T - ex
ŠKODA Octavia 1.8 TSI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 6:29 pm 
Offline

Registrován: stř kvě 11, 2005 5:53 am
Příspěvky: 549
No vzhledem k tomu,že megane je dost rozšířené auto,tak na STK určitě vědí kde jsou bubny a kde kotouče.Navíc pokud má kolega 1,6 nebo snad dokonce 1,4 tak to napadne snad i v... ,že na takvý "brutal"výkon by žádná automobilka nedávala dozadu kotouče.Prostě pokud to nebude mít povoleno od výrobce,tak s tím legálně STK neproleze.Na černo to půjde,ale pro tyto případy je dobré mít nachystán kufřík s teplým prádlem.Až se stane nějaký průser,tak po něm půjdou jak slepice po flusu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 6:30 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 11, 2005 11:51 pm
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kadaň
tak samozřejmě - až takový hnidopišský info jako přesné rozměry kotoučů nebo tak, to asi nebudou znát, ale třeba ze zkušeností - určitě bych nebyl první megane 1.6, co přijel udělat TK, ale určo bych byl první, kdo by měl na 1.6 vzadu taky kokotouče :)

ptám se z cca 40% stylingový stránky, z 60% ze stránky účelové.. ono kolikrát silnější brzdy jsou k nezaplacení v dnešní době...

_________________
<|> Mégane 96 - nejvíce bývalý vůz :oops:
<|> Laguna GrandTour II, 2002 privilége - více bývalý vůz
Pug 106 - bývalý vůz
Oo=[][]=oO - snový a současný vůz :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 6:30 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 11, 2005 11:51 pm
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kadaň
lape: 1.6 55kW :lol: :cry:

_________________
<|> Mégane 96 - nejvíce bývalý vůz :oops:
<|> Laguna GrandTour II, 2002 privilége - více bývalý vůz
Pug 106 - bývalý vůz
Oo=[][]=oO - snový a současný vůz :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 6:32 pm 
Offline

Registrován: stř kvě 11, 2005 5:53 am
Příspěvky: 549
A pokud by na STK i nevěděli co tam patří,tak není problém si vyjet z netu,nebo katalogu info k danému autu.To je to nejmenší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 7:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 13, 2006 5:09 pm
Příspěvky: 383
Bydliště: okr. Hradec Králové
lape:

Zkusil si se podívat třeba na stránky www.autokelly.cz na zadní brzdy jednotlivých meganů ??? např.

- typ 1,4 eco, 52 kW - bubny,
- typ 1,4 e, 55 kW - bubny
- typ 1,4 16V, 70 kW - kotouče
- typ 1,6 i, 55 kW - bubny
- typ 1,6 e, 66 kW - bubny
- typ 1,6 16V, 79 kW - kotouče
- typ 1,9 dTi 59 kW - buben, kotouč
- typ 1,8 16 V, 85 kW - buben, kotouč
atd. atd.

Z uvedeného je zřejmé, že ani výkon motoru není směrodatný pro to, jestli jsou na autě vzadu montované kotouče či bubny, podle nějakýho "klíče" o tom rozhodoval výrobce. Proto jsem přesvědčený o tom, že jestli si někdo vzadu na autě vymění bubny za kotouče, tak projít STK nebude žádný problém a to nejenom vzhledem k výše uvedenému, ale i proto, že to prostě nikoho vůbec nenapadne zkoumat ( navíc bubny jsou přirozeným vývojem nahrazovány právě kotouči ). Vyměň si typ brzd na autě, auto mi půjč a já tvrdím, že s ním v pohodě legálně projdu v každý STK.

_________________
RENAULT Grand Scénic 2.0T - ex
ŠKODA Octavia 1.8 TSI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 7:33 pm 
Offline
Moderátor

Registrován: sob dub 23, 2005 6:27 am
Příspěvky: 5393
Ach joooo mít tak Vaše starosti. :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 7:48 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:21 pm
Příspěvky: 612
haha

daj si plechace a na prvy pohlad to nezbada, iba pod autom

_________________
megane coupe 1,6e
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=3380




 


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 8:45 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 11, 2005 11:51 pm
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kadaň
tak ten výpis modelů s "obrzdováním" je docela dobrej, hlavně ten poslední 1,8 16V, že má vzadu taky bubínky... :shock:

Lada, leon: no, tak já myslel, že od toho tu ta větev "tuning" je, aby se tady řešily úpravy (ať už provedené, chystané anebo jen takovéhle návrhy)? Rada dát si na auto plecháče, to ať se na mě nikdo nezlobí, ale... :roll: :(

Ptám se proto, že bych chtěl na autě dělat i něco jiného, než ho leštit, zbavovat se rzi, lejt do něj benzín a olej atd... Chtěl bych se postupně vydat podobnou cestou jako Anděl, akorát bych to chtěl vzít od opačného konce - nejdřív bych se chtěl věnovat deceleraci a pak teprve akceleraci :) (aspoň k něčemu je ta televize dobrá :lol: )... A také sháním co nejvíc informací, protože bez informací se dnes už nic neudělá...

_________________
<|> Mégane 96 - nejvíce bývalý vůz :oops:
<|> Laguna GrandTour II, 2002 privilége - více bývalý vůz
Pug 106 - bývalý vůz
Oo=[][]=oO - snový a současný vůz :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 8:50 pm 
Offline
Moderátor

Registrován: sob dub 23, 2005 6:27 am
Příspěvky: 5393
Klidně si tam kotouče dej,žádny problém bych v tom neviděl. :wink: PS: mám abstinenční příznaky-takhle dlouho(měsíc) jsem bez auta nikdy nebyl. :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2007 9:07 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 11, 2005 11:51 pm
Příspěvky: 1245
Bydliště: Kadaň
no, jde mi hlavně o jakous takous legálnost nebo aspoň projití TK, no... kdyby se stala nějaká nehoda, tak už budu stejně mít průser s těma kolama, takže brzdy už asi nebudou tak velkým problémem...

_________________
<|> Mégane 96 - nejvíce bývalý vůz :oops:
<|> Laguna GrandTour II, 2002 privilége - více bývalý vůz
Pug 106 - bývalý vůz
Oo=[][]=oO - snový a současný vůz :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Hledáte jiný web? Zkuste: Ford Galaxy Forum * Originální dárek * DoKapsy.cz * Naše Ryby * Vyzkoušené babské rady * Blesková půjčka před výplatou * Live Webkamery z Chorvatska * Vinný pavouk * Hudební videoklipy * Na květiny nejen do zahrady
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz