Obsah fóra

Renault Megane

...raďme si navzájem a podělme se o zkušenosti!
Právě je ned zář 24, 2017 9:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: sob bře 27, 2010 9:23 am 
Offline

Registrován: sob říj 10, 2009 2:11 pm
Příspěvky: 2
Na aukru kupuji jen některé věci a tohle mezi ně nepatří, nakonec jsem koupil označení D...., ale když jsem ho měnil, tak v autě jsem měl C.... :idea: Je v tom tedy nějaký rozdíl :?:

_________________
Renault Megane I hatchback 1.6e, r.v. 1996, 66kw
<Diablos>




 


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 6:58 pm 
Offline

Registrován: stř bře 31, 2010 6:23 pm
Příspěvky: 2
Zdravím všechny vespolek,
už si nevím rady, tak jdu do diskuze.
Mám Megan Scénic 1,6e a potkalo mě to, co asi všechny meganisty - problém volnoběžných otáček.
Při studeném startu a po dobu než se ohřeje motor na prov. teplotu je vše OK. Po zahřádí však otáčky při vyšlápnutí plynu spadnou na nulu a motor vypne. Pokud se mi podaří potom nastartovat, tak jede naprosto bez výkonu a padá.
Jízda městem přes křižovatky je horor. Jakmile nechám auto úplně vychladnout, tak zase chvíli do zahřátí jede. Tzn. 1000 ot/min při startu a potom postupně na 750 a tak 2-3km drží.

Provedl jsem následující:
kontrola svíček
výměna zapalovacích kabelů
kompletní vyčištění škrticí klapky a kanálků
propláchnutí a vysušení cívky klapky
výměna krokového motorku
kontrola hadičky podtlakového čidla

... a závada se mě stále drží. Už si nevím rady. Jel bych do servisu, ale když slyším že odbornost spočívá ve výměně všeho tak dlouho až se to rozjede, tak se mi moc nechce. Poradí někdo kudy se ubírat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 7:18 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 02, 2008 5:17 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Blansko
Zdenal 215Zkus čidlo teploty, to spodní


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: pát dub 02, 2010 9:12 pm 
Offline

Registrován: stř bře 31, 2010 6:23 pm
Příspěvky: 2
Čidlo teploty motoru (chladicího okruhu) jsem proměřil elektricky a vše v pořádku:
- přípojný konektor 1. pól - napětí +5,00 V proti kostře (nikde jsem se nedočetl, jaká správná hodnota, ale na druhém čidle, které je pro budík teploty je též napětí 5V)
- přípojný konektor 2. pól - odpor proti kostře 0,0 Ohm
- odpor čidla při 18°C 3,2 kOhm
- odpor čidla při 70°C 512 Ohm
Kontrolní hodnoty odporu čidla jsem čerpal z příručky pro údržbu.

Navíc jsem dnes vyměnil čidlo teploty nasávaného vzduchu.

Projevy motoru zůstávají nezměněny. Studený motor až do provozní teploty naprosto v pořádku. Po dosažení provozní teploty tak za 5 min kolaps volnoběžných otáček, padání, zadušení. Po prošlápnutí plynu to bublá s minimálním výkonem. Po vypnutí to jde nastartovat jen s plynovým pedálem ale volnoběh není řízen. Motor se musí nechat totálně vychladnout s pravidelnou přesností se vše opakuje.

Takže prosím o radu, kudy dál. Fórum jsem prošel křížem krážem, ale zatím jsem nenašel řešení.
Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 3:39 am 
Offline

Registrován: úte srp 05, 2008 10:27 pm
Příspěvky: 17
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Ahoj, popisované příznaky jsem měl s vadnou cívkou, mám dvě, každá na dva válce. Když byl motor studený vše bylo OK, když se ohřál cívka umístěná na motoru vysadila a najednou auto bez výkonu, dusení plyn na podlaze a max. jízda na dvojku atd. Necítíš nespálený benzín, mrkni pod auto k vlnovci. Po výměně svíček, kabelů, filtrů, kontrole přívod paliva, klapky, krokového motorku apod. Nakonec pomohla právě výměna cívky, nechtělo se mě věřit, že je auto vůbec schopno jet na dva válce. Někdy to bylo několik dní v pohodě, a najednou bum a vše při starém. Když se mě to stalo druhý den po servisu za 5 tis., zůstal jsem viset v nejnižším patře podzemního parkoviště v Liberci (Plaza), moc dobře mě nebylo, nakonec jsem byl rád, že jsem auto dostal na jedničku ven, na valník bych ho tam nedostal, nešlo by ven ani na navijáku a po domluvě 600,- za den parkingu taky nic moc :). Po výměně cívky v pohodě, pořád zvažuju že jednu koupím a budu vozit ssebou v autě, úmrtnost je prý veliká, cena cca 1700-2000 podle provedení.

_________________
Renault Mégane 1,6 66kW (K7MA7) 1996 (BA0F0D 1.6)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 4:04 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 09, 2007 1:16 pm
Příspěvky: 220
Bydliště: Bratislava
Zdravím.Otáčky mi lietali za studena od1500 - 2000.Dnes som vymenil krokový motorček.Po naštartovaní mi otáčky vyleteli na 5000.Ked som ho zas vybral,bol stále v tej istej polohe.Nakoniec som ho povitiahol ručne,približne do tej polohy ako bol starý.Teraz sú otáčky v takom stave ako pri strarom motorčeku. :( Vie niekto poradiť čo dalej,alebo čo som robil zle?Baterku som mal odpojenú.Dakujem.

_________________
Megane Coupe 1,4-16V-70kw "99
Ford Focus 1,6 16v 74kw "02
Renault Laguna 1,6 16v 79kw "00


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 8:37 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 30, 2009 8:09 am
Příspěvky: 517
Bydliště: Křoví
Klicek do prvni polohy, chvilku pockat (cca 2 az 3 s) a zpet. Parkrat to tak zopaknout a pak nastartovat.

_________________
[color=#00BFFF]Renault Grand Scenic II 1.5 Dci[/color]
[color=#0000FF]Renault Megane I 1.4 16V[/color]
[color=#FFFFFF]Renault 19 1.8 8V[/color]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 8:50 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 09, 2007 1:16 pm
Příspěvky: 220
Bydliště: Bratislava
To som skúšal.Dával som klúčik do polohy ,kde sa rozsvietia kontrolky.Urobil som to aj desať x a stále nič. :(

_________________
Megane Coupe 1,4-16V-70kw "99
Ford Focus 1,6 16v 74kw "02
Renault Laguna 1,6 16v 79kw "00


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: pát zář 30, 2011 5:42 pm 
Offline

Registrován: pát pro 10, 2010 3:19 pm
Příspěvky: 13
Bydliště: Brno
Díval jsem se u svého Megana na číslo krokového motorku - č. 7700100946, dle obchodů (např. Autokelly, Autodíly Hlubina),ale k motoru 1,4 16V patří motorek č.7700102539.
Chtěl bych se tedy zeptat zda se dá něco pokazit, když koupím ten "7700102539" (ten který tam mám jsem zatím nikde nenašel :( ).
Další otázka je zda má někdo zkušenosti s výrobci těchto motorků "Getz" a "MMO", přece jenom "originál" motorek je na můj vkus docela drahej :oops: :wink:

_________________
Renault Megane I (Ph II) - r.v.1999, 1,4i 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: ned kvě 18, 2014 1:56 pm 
Offline

Registrován: pát říj 30, 2009 9:08 pm
Příspěvky: 531
Bydliště: Brno
No mě se opět dostavilo kolísání volnoběhu. Dojel sem ze servisu po výměně předních tlumičů,ložisek a čepů a jak sem to startoval teplý tak to chytlo zaskákaly otáčky a zdechlo to. Když to nezdechlo tak to při rozjezdu nemělo výkon. Stačilo to zdechnout klíčem a podruhé už to jelo. Cívky vylučuji,sou necelých 40 000km nové (VALEO). Když byly KO ty sagemy tak to teplý netáhlo vůbec a jelo to na 2 válce. Koukal sem na svíčky, ty sou oka. Všechny konektory čidel sem rozpojil a vyčistil. Rozdělal sem škrtící klapku a vyndal krokáč a bylo to uvnitř trochu mastný a špinavý. Na hrotu krokáče je vyrytá jakási drážka. Takže sem o jednal novej krokáč http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... scenic-1.8 a uvidí se. Pak už snad diagnostika.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: ned zář 21, 2014 6:40 pm 
Offline

Registrován: sob úno 09, 2013 7:36 pm
Příspěvky: 55
xTom píše:
No mě se opět dostavilo kolísání volnoběhu. Dojel sem ze servisu po výměně předních tlumičů,ložisek a čepů a jak sem to startoval teplý tak to chytlo zaskákaly otáčky a zdechlo to. Když to nezdechlo tak to při rozjezdu nemělo výkon. Stačilo to zdechnout klíčem a podruhé už to jelo. Cívky vylučuji,sou necelých 40 000km nové (VALEO). Když byly KO ty sagemy tak to teplý netáhlo vůbec a jelo to na 2 válce. Koukal sem na svíčky, ty sou oka. Všechny konektory čidel sem rozpojil a vyčistil. Rozdělal sem škrtící klapku a vyndal krokáč a bylo to uvnitř trochu mastný a špinavý. Na hrotu krokáče je vyrytá jakási drážka. Takže sem o jednal novej krokáč http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... scenic-1.8 a uvidí se. Pak už snad diagnostika.


No a nepraskla ti ta hadička pod váhou vzduchu? Zrovna se snažím najít adekvátní náhradu za tu hadičku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: krokovy motorek
PříspěvekNapsal: stř říj 15, 2014 11:23 am 
Offline

Registrován: pát říj 30, 2009 9:08 pm
Příspěvky: 531
Bydliště: Brno
Ne ne hadička je OK. Nakonec diagnoza ukázala lambdu a motýlka, po vyměně a vymazání chyb to jezdí jak má.




 


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Hledáte jiný web? Zkuste: Ford Galaxy Forum * Originální dárek * DoKapsy.cz * Naše Ryby * Vyzkoušené babské rady * Blesková půjčka před výplatou * Live Webkamery z Chorvatska * Vinný pavouk * Hudební videoklipy * Na květiny nejen do zahrady
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz